Adriaan Jaeggi (1963-2008)

       Blues

       Ik hoef je niet als ik jong ben
       Of aan de winnende hand
       Je hoeft er niet te zijn als ik
       In de goot ben aangeland

       Ik verwacht je niet in het weekend
       En blijf doordeweeks maar weg
       Al was ik je beste minnaar ooit
       Of slechter nog dan slecht

       Verlaat me als ik zorgen heb,
       Alleen ben of arm als een luis
       Maar denk aan me op het kerkhof
       En onderweg naar huis.

       Adriaan Jaeggi (1963-2008)

Foto:
http://emiliewood.com/photos/avril2007/15-apr-lovers.jpg

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Adriaan Jaeggi (1963-2008)

  1. Ceara

    Dit is inderdaad blues.. Baie interessante plasing soos altyd. Ek ken die digter nie, maar ek hou hiervan. Hy is relatief jonk dood.

Leave a Reply

