Vreemde Gaste

13 Comments

Filed under Uncategorized

13 responses to “Vreemde Gaste

  1. TS

    Weet jy wat dit is?

  2. loudavisi

    Nog nooit gesien nie!

  3. rosiemetdorings

    sulke gaste Doom ek

  4. Gharki

    Hulle vlerke is regte kunswerke en daardie lyfie van die boonste mot is pragtig.

  5. Janklaas

    Goeie makrofoto’s. Ek sien die ouens wat die goggas in my insekboek afgeneem het, het so ‘n ringflash wat voor om die lens gaan.

  6. skaawagter

    dis mos fletterflie en koesnaatjie wat kom kuier het!

  7. vuurklip

    Nooit! Hulle is onskuldig én onskadelik.

  8. vuurklip

    Die mot is soortgelyk aan ‘n Australiese Clearwing – die wit kolle is in der waarheid deursigtig soos klein venstertjies.

  9. vuurklip

    Nee, wat. ‘n Bosluis is glillerig!

  10. vuurklip

    Hulle mag ook maar lewe – en by my is hulle welkom. En elkeen van hulle is afkomstig van ‘n ononderbroke lyn wat stam uit die eerste lewe op aarde. Vir my ‘n onbeskryflik wonderlike besef.

  11. vuurklip

    As hulle op ‘n plek is waar hulle jou pla, sit jy ‘n glas oor hom, skuif ‘n stuk papier onder die glas sodat Ta in die glas vasgekeer is, dan gooi jy vir gogga by ‘n venster uit.

Leave a Reply

