‘n Nuwigheid

Hierdie is vir die liefhebbers van hardehout.

Jy weet mos van die Tequilawurm?  Indien  nie kyk dan hier.worm

Nou lees ek onlangs dat daar ‘n nuwe Tequila vervaardig word. In plaas van ‘n wurm gaan daar nou ‘n mockingbird kuiken in die bottel wees. Hoekom ‘n kuiken, vra jy? Man, enige iemand kan mos sien ‘n volwasse voël gaan nie in die bottel pas nie. Die voëls gaan nou op groot skaal op “ekologies en organies volhoubare” manier geteel word. Groen, sien.

Maar voordat jy jou groen kleure wys en te kere gaan oor die wreedheid teenoor voëls, dink aan die duisende voëls en vlermuise wat jaarliks deur “groen” windmeules aan stukke gekap word. Ek wil jou daaroor ook hoor te kere gaan.

O, ja, die naam van die nuwe hardehout is natuurlik:
Tequila Mockingbird.

Klink bekend, nè?

15 Comments

Filed under aardverwarming

15 responses to “‘n Nuwigheid

  1. tina10

    Ek drink in elk geval nie die goed nie maar dit maak nie vir my sin om enige gogga of voël te piekel nie? Maak dit ‘n verskil aan die smaak?

  2. Net Ek @ cbl1979

    Sjoe, wat ‘n aardige gedagte…..

  3. perdebytjie

    Ek wil net weet hoekom dit enigsins nodig is om ‘n drankie met ‘n voel of ‘n wurm in,te bedien?Dis stupid,onnosel,dom en makaber en wie delf nou weer die onderspit..arme voels wat vir die mens se goor giere moet instaan!
    Windkrag is ‘n noodsaaklikheid,want ons kan nie aanhou om vleilande om te dolwe vir steenkool en die lug besoedel met verbranding nie.Dit is hartseer dat nou weer die voels en vlermuise in die slag moet bly,maar wat is die alternatief?

  4. Carol R @ Losbek

    Jigggggg!

  5. Bruggie

    Kom ons verklap n geheim . Dit was nie tequilawurms nie, maar totties van Tdrinkers wat naand so lyk. Hoekom nou hoegenaam neuk met n nuwe voël ?

  6. blikskottel

    Ek dink die hele ding is ‘n baie slegte idee.

  7. Henry

    Jigg!

    Sal maar verbyhou, dankie!

  8. rosiemetdorings

    how to kill it. 😛

  9. Zeppie - @zephur

    Nee ek sal hom maar ‘n skiep gee

    Bang ek raak te hoenderkop

  10. Ag, dis seker nie waar van die wurmpie en die kuikentjie nie.

  11. skaawagter

    …In vino veritas?…

  12. Pingback: ‘n Nuwigheid II |

Leave a Reply

