Somer, Son en Napier I

[subscribe2]

IMG_0280IMG_0281

Vuurklip, Polleneis en die Dapper Waghond het vir ‘n paar dae in Napier “afgetree”.

 

 

 

 

 

“Waar de hel is Napier?”, Vra jy.

 

 

 

 

 

IMG_0218

Vanaf Kaapstad met die N2 ry jy opwaarts. As jy díe voëlverskrikkers sien, hou jy nog ‘n entjie aan en draai regs. Die lemme is om die voëls wat nie skrik nie, fyn te kap. Dis nou alles om die koring te beskerm. Ongelukkig word vlêrmuise ook opgekerf en die onvoorsiene gevolg is ‘n goggaplaag.

 

 

 

NG_Kerk_Napier

As jy nou regs gedraai het, kom jy by ‘n groterige dorp. Hou aan ry, regs is Pick ‘n Pay, links graansilos. Dan ry jy en ry jy en ry jy. As jy die see sien het jy Napier gemis. Draai om en ry terug. Jy kom weer by ‘n groterige dorp. Draai links ry deur die dorp en ry en ry en ry tot jy díe kerk sien. Nou is jy in Napier. Êrens aan die linkerkant is daar ook ‘n begraafplaas – nog een van die besienswaardighede. Later meer oor die besienswaardighede.

 

 

 

Dis maar ‘n stil ou dorpie met twee soorte mense: Díe in die begraafplaas en díe op pad soontoe.

Hou dus maar die kuier kort!

15 Comments

Filed under aardverwarming, Allerlei

15 responses to “Somer, Son en Napier I

  1. ek-myself

    Lekke glimlag ek nou 🙂 Gelukkig was julle atrede nie permanent nie. lol!

  2. skaawagter

    My oupagrootjie is ook in die begrafplaas daar. Hy was die meulenaar op Klein Sanddrif, maar het meeste van sy tyd op die heuwels verwyl met die pluk van wit sewejaartjies vir die blomkranse op Russiese grafte na die Krimoorlog. Sy sewe seuns het almal hul studies betaal met sewejaartjiegeld…

  3. tina10

    Pragtige foto’s… Klink of julle darem goed gerus het

  4. perdebytjie

    Ek hou van jou padaanwysings..lekker humoristies!

  5. Elly

    Al baie van Napier gehoor, maar was nog nooit daar nie. Sal bietjie wag vir jou besienswaardighede, om te besluit of vakansietyd daar moet rondgekyk word.

  6. vega

    Nou weet ek ook.

  7. Henry

    Jy konfuse my – as jy noord ry, en jy draai regs, en ry tot jy die see sien, is dit die Indiese oseaan – ry en ry en ry is reg…

    Of het ek die wyfiekat aan die ballas beet?

    • vuurklip

      Die N2 loop naastenby Oos. As jy dus regs draai ry jy Suid – rigting Napier, Bredasdorp, Struisbaai/Agulhas …

      En nee, die wyfiekat is veilig maar jy probeer die bul melk.

  8. Lewies

    Aha! Ek ken van Napier!! Was al selfs ‘n keer of wat daar.Het êrens gelees dat die nimlike Max du Preez ook vir ‘n tyd daar gewoon het.

  9. Carol R @ Losbek

    Ek was al in Napier! Mooi plek!

  10. lora2me

    Ek weet dit kan in die winter baie koud daar word.

  11. blikskottel

    Jy maak dit dalk erger as wat dit is. Lyk vir my heel skaflik en rustigheid is ‘n bate deesdae.

  12. rosiemetdorings

    Ry net altyd woerts warts verby. Sal tog punt maak om eendag daar te stop en te besigtig

  13. Pingback: Somer, Son en Napier II |

Leave a Reply

