Somer, Son en Napier II

[subscribe2]

IMG_0289

Ek het in SSN I die dorp se besienswaardighede genoem. Die NG kerk is in die vorige inskrywing gewys. Al die ander kom uit die tuin van ons verblyf.

 

 

IMG_0235

Ta’ Mossie met kroos se sprinkaan-middagete.

 

 

 

 

 

IMG_0276

Oom Mossie hou wag.

 

 

 

 

 

 

IMG_0255

Mossiefamilie se twee verdiepings! Lyk soos ‘n uitgerafelde vinknes. Mossies bou normaalweg ‘n slordige mini-kraaines maar neem soms ou swaelneste of vinkneste oor.

 

 

 

 

 

 

IMG_0243

Jangroentjie beskou sy domein.

 

 

 

 

 

IMG_0268

Opgedress in polkadots!

 

 

 

 

 

 

IMG_0269

‘n Brommer in die sop daisy.

 

 

 

 

 

IMG_0288

Die trein op platform sewe …

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “Somer, Son en Napier II

  1. Henry

    “Driftwood Cottage”
    Is daar water naby?

    Stem saam – daai nes is veels te netjies vir ‘n mossie!

  2. tina10

    Pragtige foto’s

  3. ek-myself

    die dorp se besienswaardighede – lekker lag ek nou

  4. perdebytjie

    Ai,ek hou van die voels en ook daardie daisies met die vlieg en torretjie!

  5. lora2me

    Jou mossiefoto’s is oulik, veral die nessie. Hulle is sulke agtergrondvoëltjies en eintlik is mossies baie mooi as ‘n mens hulle raaksien. Sonder hulle sal daar maar baie braaikrummels en broodjies na naweke se kuiertye op die gras bly lê, dink ek. Ek was nog altyd lief vir ‘n daisy omdat die blommetjies altyd so vrolik is en min moeite verg. Ek hou van die “garnering” van goggatjies.:D

  6. rosiemetdorings

    met so deeglike waarneming moes dit jou lank neem om die dorp te fynkam 😀
    Mooi foto’s

  7. Carol R @ Losbek

    Ag jitte dis die mooiste foto’s!

Leave a Reply

