Rysplan!

Baguettes in wording:

baguettes-1

En voilà!

baguettes-2

 

8 Comments

Filed under Allerlei

8 responses to “Rysplan!

  1. tina10

    Sjoe nou is ek lus!

  2. vega

    Ek’s mal daaroor.

  3. maryna

    Lekker! Dit is gewoonlik so koud hier ek moet my al my deeg in ‘n lou oond laat rys.

  4. Henry

    lyk sommer lekker!

  5. lora2me

    My broer maak die lekkerste “boeries” met baguettes, brie en gekaramelliseerde uie…ontwerperboeries! Dit lyk vrek lekker. Ek is nou honger.

  6. perdebytjie

    Gaan weg!Ek is nou so honger!

  7. danie coetzee

    Met regte botter en heuning!!! Lekker.

Leave a Reply

