Middeldeur!

Hoe om ‘n appel te deel …

appel

Tot die steeltjie middeldeur!

13 Comments

Filed under Allerlei, humor humour

13 responses to “Middeldeur!

  1. Goeie oog-en handkoördinasie!

  2. HesterLeyNel

    Ek en my man deel so: hy druk eers daai ronde buisding (wat’s die naam nou weer?) deur die appel om die pitte uit te haal en gooi dit weg. Dan skil hy die appel netjies af en eet die binneste deel op. Vir my los hy die fyn skilletjie in ‘n bakkie tot dit effe droog begin word. Dan kom ek verby en ryg die soet skilletjie so deur my tande en kou kierts-kierts. So kry elke ou die deel waarvan hy/sy die meeste hou.

  3. Hehehehe… dis nou net linker brein wat so presies kan wees!

Leave a Reply

