Waterbeperkings

pot-2  pot-1

Sien onlangs in  die wêreld van klimaathype dat ons aangeraai word om in die stort te piepie. Dis nou om water te bespaar.

Dit inspireer dus die volgende:

‘n Sekere man van De Aar
Wou vreeslik  graag water spaar
Dus pis hy in die stort
En gou gaar is die gort
Toe sy vrou vir kom skree: Jou barbaar!

Ek wil nou nie vir Kootjie Emmer in die gedaante van mymerende Lewies na die kroon steek nie, maar dit laat my ook dink aan die raat:

If it’s yellow, let it mellow.
If it’s brown, flush it down!

Wys jou net. Soms kry ons goeie raad by die groenes.

4 Comments

Filed under aardverwarming, climate change, global warming, humor, humour, klimaatverandering

4 responses to “Waterbeperkings

  1. Bwahahaa,jy laat my lekker lag!Ek dink dis tyd vir die puttoilet se terugkeer.Ek wonder hoeveel duisende liters water het ek al in my lewe in ‘n toilet weggespoel.😜

  2. hehehehe… kikker jy my dag op!

Leave a Reply

