Wolf, wolf …

… hoe laat is dit?

spore

Tien voor twee!

9 Comments

Filed under humor, humor humour, humour, photography fotos

9 responses to “Wolf, wolf …

  1. De voeten behoren kennelijk tot verschillende personen. Maar dat neemt niet weg dat zij volgens mij de tijd, tien voor twee, precies aangeven.
    Maar ik ga er mijn horloge erop gelijkzetten, oas wanneer ik weet of dit A.M. of P:M. is.

    Een korte anecdote: Als jongeman kreeg ik eens een, nauwelijks gebruikt, Rolex polshorloge cadeau. Het zag er splinternieuw uit en dat was het in de practijk ook, maar de royale gever had geen zin, tijd en noodzaak om garantie te claimen – het was trouwens een relatiegeschenk, er was dus ook geen factuur, geboortecertificaat etc..Ik liet het privé repareren, tot mijn genoegen voor heel weinig geld. Maar het uurwerkje was bestemd voor een volgende gebruiker: nog geen jaar later verloor ik het in een straatoverval.
    Ik ben niet gehecht aan aardse bezittingen, maar dit verlies speet me omdat het klokje, nauwkeurig met de radio bijgehouden: slechts 17 seconden per maand achterliep!
    Ik daag vuurklip uit om dat verschil aan te geven met zijn voeten in het zand!
    .-
    , .

    • Zonde van het klokje! Maar die spore hoort wel by een persoon! En hulle gee die tyd presies korrek – tot op die sekonde – maar net twee keer per dag!

Leave a Reply

